7 åringen

Philip åkte till Istanbul för en bowlingturnering och jag sov i Luleå. Men som tur var hann Philip lämna på skolan och ge henne en brakfrukost.

Jag bönade och bad och skulle få en tidigare flight hem från Stockholm. Men den missade jag (vi landade senare än planlagt). Flighten jag hamnade på till sist blev sen. Så omkring 18 var jag hemma och farbror Paul hade varit söt och hämtat båda barnen!!

Första gången för honom och Vincent hade först varit svårflörtad men de hade mutat hem honom med glass. Sån tur att det gick. 

Nu har jag semester och vi tillbringade första dagen på Zoo!







4 timmar ensam med barnen som sprang åt varsitt håll, men det gick ändå över förväntan.

Båda somnade på bussen hem.


Och Vincent fortsatte ett bra tag på soffan också.


Då vaktade Molly honom medan jag kutade ner till närmsta butik och handlade. Tack och lov för att han sov tugnt och jag har en butik precis utanför dörren.

Kommentera här: