Regnigt.

Jag hade fantasierat ihop hur dem här veckorna skulle se ut. Jag skulle ligga utomhus och läka mina bihålor i solstolen med ljudböcker i öronen medan ungarna är var på skola och dagis. Bara röra på mig för att hämta glass och kaffe typ,

Men det öser ner varje dag!

Igår tänkte vi åka till lyngby storcenter som anordnade skattjakt i butikerna till barnen, men parkeringshuset var helt fullt (fler som hade samma idé) så vi köpte pizza och tänkte trotsa regnet. Picknickade på en filt vid en sjö och vi klarade oss faktiskt från regn hör och häpna.


Svanarna och änderna var väldigt nöjda över att säkert fått dela på 1 hel pizza.. Gick liksom inte att stoppa smygmatandet från ungarna.

Vi blev så inspirerade över regnuppehållet att vi tog 2 h i en kanot också!


Precis när vi kom hem började det regna igen, vilket flyt (haha, kan höra dig skratta nu Hanna)
Kanotfärden blev riktigt spännande, vi paddlade under låga broar, in i skogen och hälsade på änder, krokodiler, troll och feer. ;) tills den ligga pölen tog slut och vi nästan satt på grund, så fick vi vända igen.
Bra dag och jag känner mig mindre tjock i huvud och bihålor igen. Skönt!

Kommentera här: