Sista riktiga semesterdagen

Eller jag jobbar först igen på Fredag. Men barnen börjar ju skola och dagis igen i morgon. Molly har varit på inspelning av sitt favoritprogram. Det var inne i tv huset och var en liveshow. Direkt efteråt så var det barnkalas på schemat. Så hon kommer nog vara trött när hon kommer hem 😉



Igår hade vi fint besök av Linda, Sebastian och Ludde. Mysigt med god mat som Philip lagade. Den höga ljudnivån mina ungar bjöd på, gjorde dock att jag önskade mig en trädgård jag kunde släppt dem ut i gsus. Dem blir alldeles till sig när vi får besök. Iaf mobilen glömdes bort så har inga bildbevis tyvärr.

Idag har jag och Vincent skålat i kaffe och vatten 



Innan vi gick till badhuset!


Där plaskade vi runt rekordlänge och hade riktigt kul. Måste det oftare!! Säger det varje gång, jag vet.. Sen däckade han i vagnen hem.

Pappan i familjen ska såklart bort ikväll också (fotboll) så vi får roa oss själva ikväll. Jag hoppas på lugna aktiviteter för det är hårt att ha semester! Haha är helt slut! 

Och i morgon är det min tur att få hänga med en kompis. Ska till Line och dricka vin och äta ost. Ser jättemycket fram emot det!


Kommentera här: