Liten är sjuk

Eller det tror inte jag. Men igår ringde de från dagiset och ville jag skulle hämta Vincent omedelbart! Han hade dålig mage.

Men enligt min lilla erfarenhet så kan de beror på så mycket i den åldern. Jag personligen tror att det är förkylning och slem som spökar eller eventuellt nya tänder. Men Hey, jag har jobbat flera helger i rad och vill gärna ha en heldag med min minsta skrutt så jag klagar inte :)


Full fart! 



Själv har jag rivit mig på något på jobbet och nu är det lite infekterat. Under när man måste till läkaren med sånt här? Någon som vet?



  

Kommentarer:

1 Hanna:

Haha nej så fasligt sjuk ser inte vinci ut att vara:-)
Jag lyckas jämt få mina småsår infekterade och för mig brukar det gå om av sig själv efter ett par smärtsamma dagar.Men med din sjukdomshistoria så vet man ju aldrig...Hoppas det ser bättre ut imorgon!

Kommentera här: