Semester nr 2

Jag vet, lyxigt!

I morgon åker vi till Kreta och stannar i en vecka. Vi ska mötas upp med Anna, en kompis till mig och hennes sambo och två barn. Dem åker från Stockholm och vi från Köpenhamn så möts vi upp på samma hotell. Riktigt kul ska det bli. 

Jag har ju inte varit tillbaka sedan jag gjorde min första och sista säsong som guide där. Väldigt kul att få komma tillbaka, det var ju där jag och Philip mötte varandra också.
 
Klockan ringer kl 4.00 i morgon så jag packar, Philip jobbar och Molly vilar.



Jag har handlat lite också, kanske kan göra någon guide glad där nere med lite godsaker som jag vet man kan ha saknat.



Jag ska också inviga min nya superfina bikini som jag köpt för födeledagspengarna jag fick av släkten . TACK! den är så fin!










Kommentera här: