Härlig helg

Ja den här helgen har varit superhärlig, började med några timmars jobb på fredagen och sen bar det iväg till Malmö för att möta Linda och Hanna.
Härlig tjejkväll med middag och drinkar!


Men helgen hade ju bara startat och på Lördagen hade jag och Hanna beställt biljetter till musikal här i Köpenhamn. Vi såg Wicked, en härlig musikal med superbra nummer och färgrika kostymer. 

Det gav mersmak måste jag säga, man blir alltid på så bra humör efteråt!



En bild ur programet! Handlar om historien innan Dorothy kommer till landet OZ.

Nu har jag fått alla papper hem från Novia och i veckan ska jag bland annat ut och prova uniform.
Då gör det inte så mycket att jag inte får så mycket jobb just nu, det kommer ju snart! Den 7 Mars börjar utbildningen.

Kommentarer:

1 Hanna:

Ja, en ytterst lovely helg var det :-)

Nu jäklar ska vi bli kulturella, Karin!

Kommentera här: