30 års fest

Den närmar sig med stora steg. Philip fyller 30 den 1 April och ska ha en fest på Wessels. Planering, inköp och allt som hör till har hållit oss sysselsatta hela veckan. Ett flertal turer till ikea har det blivit, jysk, alla matbutiker i området och några timmars letande i receptböcker för att få lite inspiration.

Det härliga är att mina tjejer från Sverige kommer och agerar serveringspersonal/festunderhållare :) Magdis, Helene, Linda och Hanna kommer hit!

Igår testade vi Mollys sittdel på vagnen och det var en glad tjej som fick sig en premiärtur i vagnen ute i vårvädret.



Vårtecken

 

Förresten så händer det grejer snabbt nu. För någon dag sedan stod jag och diskade ute i köket, med Molly lekandes i vardagsrummet. Så hörde jag hur hon började snacka riktigt högt och glatt , så jag blev nyfiken och gick för att se vad hon hade för sig som var så kul. Till min stora förvåning STOD hon upp! Hur lycklig som helst över att hon kom upp på fötterna.



Stora tjejen

Kommentera här: