Skakiga ben

Igår låg jag sjuk, men feber och halsont. Men jag bestämde mig iaf för att ta mig till jobbet i morse, hade bara 4 timmar på schemat idag. Usch, ingen bra idé. Redan efter 1 timmes broschyrutdelande (som var mitt uppdrag idag) så kände jag hur mina ben började skaka, svetten rinna och mitt "God morgon, vill ni ha 15 kr att handla i tax-free shoppen med?" började låta allt för ansträngt.. Så jag tog mig tillslut i kragen och åkte hem istället. Vill ju inte vara helt död och sjuk nu när vi ska åka till Sverige.
I morgon åker vi! Kl 8:30 ca lämnar vi Kastrup, Jag, Philip, Molly och Hanna. Philip reser tillbaka redan på Söndagen eftersom han har ju jobb att passa. Hanna stannar tills på Tisdag och njuter av Väddö med oss och Jag och Molly stannar en hel vecka :) Ska bli ljuvligt att lämna storstaden för lite lugn, gott sällskap och sommar på landet. Längtar!

Kommentera här: