Snöö

Jag tar tillbaka allt jag sa i det tidigare inlägget! Eller jag är fortfarande avundsjuk på Philip, men snö är ju underbart!

Jag kom precis in igen efter att varit ute i stormen och handlat det nödvändigaste. Dvs toalettpapper , tonic och citron. Vi blev lite sugna på gin och tonic här nämligen. En svag till mig såklart, men jag gillar den lyxiga känslan av att äntligen kunna smutta på en drink och höra hur isbitarna klirra mot glaset.

Iaf så tyckte jag det var underbart med snön, nu gick jag ju utan barnvagn eftersom Molly var hemma, så det gjorde det hela lite enklare såklart.

Men tänk vad mysigt det kan vara att pullsa fram i snön och allt är ljust och fint. Det kommer säkert komma en massa vintrar här nere utan den minsta lilla snöflingan, och då kommer jag saknar det.

Då kan jag ju alltid tänka tillbaka på Mollys första vinter, när det var snö upp till anklarna!

Kommentarer:

1 Hanna:

Du snöyrar Karin...Jag vill ha sommar och sol nu!

Kommentera här: