Jag gick inte vidare

Nope, jag fick inte jobbet som flygvärdinna. Inte den här gången ska vi säga! Men jag fick inte heller ett nej, utan hamnar i en databas och kommer Köpenhamnsbasen behöva mer personal under året som kommer så kommer dem börja ringa in oss reserver..
Men det kan man ju inte räkna med, men nya tag blir det nu och en intervjuv som passagerarassisten på Kastrup väntar i mitten på Januari. Så helt trist är jag inte!
Här kommer lite bilder från julmarknaden inne på Tivoli här i Köpenhamn mötte upp Hanna och en till gammal klasskompis från Norrtälje som också flyttat ner till malmö! Kul med fler och fler bekanta ansikten i mina nya hemmatrakter!

Indien? Nej just det Danmark var vi i ja.
Hanna och Camilla med varsin varm Ciderglögg, gott i kylan kan jag lova.



Här var det isskulpturer.

Konstnären själv i full gång, väldigt imponerande..

Kommentarer:

1 Hanna:

Riiiiing!!! Hej,mitt namn är Björn och jag ringer från Norwegian...

:-)

2 Jonna:

Tack! Vi håller tummarna för att de ringer dig ibörjan av nästa år och att Molly frisknar till redan ikväll!! God Jul! Hälsa familjen!



Kramar

Kommentera här: