Regnig dag

Nu igen?! Var tog sommaren vägen?
Vi har haft en kanonbra start på sommaren, men nu har det bara regnat och regnat och i flera veckor. Skönt med lite svalare väder ibland, men såklart lite tråkigt också. Jag sitter i soffan och försöker tagga mig själv till att gå ut på en promenad med Molly i regnet. Det är inte det att jag tycker det är för blött, jag har faktiskt bott i Bergen, Norge där dem har 290 regndagar per år, och jag tror nästan att jag hann med att uppleva alla medans ja bodde där. Eller vad tror du Hanna? Jag har iallafall inte kommit ut än..
Men det är mest för att det är så mysigt här i soffan. Tror vi stannar inne och myser lite till. Det är vi riktigt bra på.

Kommentarer:

1 Hanna:

God damn vilken super aktiv bloggare du blivit! Flera inlägg per dag..You make me look bad! haha



Här på rätt sida om bron är det sol och fint väder. Men nej, rädd för regn lär vi ju inte vara efter Bergen. Och håller verkligen med dig...Det regnade garanterat 290 dagar av de ca 200 dagarna vi var i Norge :-P

Kommentera här: