Loch Ness

Nessie, i knew it! På aftonbladets hemsida idag kan man läsa om Loch Ness odjuret som kallas Nessie. Man har nyligen sett något i Loch Ness, Skottland på google map. Det spekuleras nu om det verkligen är det berömda odjuret eller om det bara är en båt.. Men spännande är det! Hoppas det är Nessie.. eller det är klar det är!

Här är satellitbilden som kan få monsterfantasterna att jubl

När jag och Hanna var där i Januari så spanade vi och väntade lite och spanade lite till.. men hon visade sig aldrig, damn!

Här spanar jag efter Nessie.




Skottland är bara så underbart fint, dit måste jag igen!






Hanna med morgonkaffe, här är vi på väg till Loch Ness för att se Nessie.


Kommentarer:

1 Hanna:

Det är klart det är Nessie!!

Vi missade nog henne precis när vi var där. Man kände ju på sig att hon nog fanns där i närheten och skvalpade omkring...

Åh, vad fint Skottland var! Nog för att jag på bilden ser mer intresserad ut av att inhalera mitt morgonkaffe, än av att kolla på den fina naturen :-p



Ha det så kul i Amsterdam!

Kommentera här: